coolmom1 rahim bebeği tasiyamiyor erken doğum oluyor bu yüzden rahim ağzına dikiş atılıyor. Önlem amaçlı atıldığında günlük yaşantıya devam edilebiliyor ama aciller de doğuma kadar yatıyorsun genelde. Bir de yüksek tansiyon sıkıntım vardı yani baya riskli bir gebeydim 🥲