Sahraelsam Kızlar mrbb 👋 dün gece bebegin harketlerinin azalmasıyla hastaneye geldim ve yatış yaptılar 2 cm acilmayla hastanede yatıyorum. Sata göre 39 haftaligim ultrasona gore 37 sizce doğum baslatrlarmi? Bu durumu yasayan varmi ? Acilma var ama sanci yok bugunde hic alttam muayene etmediler dun gece en son 2 cmdi aciklik kafam cok karıştı böyle olup doğuran varmı ya 😥
Srfn11 Sahraelsam acaba agri esigin mi yuksek canim? Ondn mi sancini hissetmiosun oylede olabiliormus cunku
Sahraelsam Srfn11 sancılar 50 60 arası bi ara 100 lere cıktı onda hissettim ama gün içinde 2 kere net bagladilar sabah snci cıktı öğleden sonrakinde çıkmadı fotoğrafı nasıl.atiyorlarki buraya aslında fotoyu yüklerdim ama 😥