Berna Aşır a gittim muayenesi gayet iyi ilgiliydi kendisi şehir hastanesinden geçmiş zaten. Ama doğum konusunda hala kararsızlığım var 36 haftayım sezaryen olacak şehir hastanesine de gidiyorum ama doğum için Buhara daha mı iyi olur çok kararsızm korkularım çok 😔