coolmom1 öyle de ihtiyacım olduğu zaman ki size tarif edemem bunu. Önceki gebeliğim devam etseydi çok kısa bir zaman kalmıştı doğumuma. Sonra 3. aya girmeden kaybettik, arkadaşlarıma aileme hep dediğim şuydu ‘düşünsenize o tarihte hamile olduğumu öğrensem ne güzel olur’ diye. 8 ay 20 günlük olacaktı işte bugün. Olursa zaten ağlarım da böyle bir zamana denk gelirse daha da ağlarım 😔