1ogrencianne Merhaba kızlar. Geçen gün karşıma bu kitap çıktı. Biraz araştırdım çok huzur veren, duaların kabulüne vesile olan bir kitapmış. İçinde Efendimiz için yazılmış salavatlar bulunuyor. Daha önce bir şeye niyetlenip bu kitabı okuyan oldu mu?
huvuuuuff 1ogrencianne bir şeye niyetlenmedim ama bi ara okuyordum her gün. Annem yıllardır her gün okur çok da huzurlu birisidir evleri de aşırı huzurlu sürekli kuran ve bu kitap okunur ☺️
Muallim3 1ogrencianne Biz dua grubumuzda dönüşümlü olarak okuyorduk. İçinde hiç bilmediğimiz salavatlar var. İnernette de bulunuyor. 😊
1ogrencianne [silindi] ben oğluma hamileyken 4444 tefriciye, hatimler falan okumuştuk happ mom’da birleşip. O kadar huzurlu geçirmiştim ki. Şimdi de sağlıklı gebelik niyeti ile bu duaları okumayı düşündüm ❤️🥰
1ogrencianne 3melekannesiyim evet internetten aldım. İçinde hep efendimize salavatlar var. Salavat duanın kabulune vesilelerden biriymiş. Günleri var. Pazartesinden başlıyorsun. Pazar günü son oluyor. Sıra sıra okunuyor. Türkçe okunuşu da var içinde. 💐
1ogrencianne huvuuuuff ne güzel. Benim çevremde okuyan yok merak ettim. Ama çok hoşuma gitti içeriği. İnşllah huzur ve selamet getirir ❤️🤲🏻
1ogrencianne 3melekannesiyim 298 TL idi sanırım. Güzel bir kitap. Bugün niyet ettim okumaya inşallah devamını getiririm ben de ❤️
1ogrencianne Muallim3 happy mom’da dua grubu var mı ben de katılabilirim varsa 😇 2019’da yapmıştık burada çok güzel olmuştu
Muallim3 1ogrencianne Yok burada değil. Başka bir yerde. Ama neden olmasın yapabiliriz katılmak isteyenlerle. 🥰
1ogrencianne Muallim3 evet ya çok güzel olur. 4444 tefriciye ve hatimler okunmuştu hep yine yapsak 💐🥰
Muallim3 3melekannesiyim Ne kadar çok kişi katılırsa dualar o kadar çabuk biter. Buradaki tanıdıklara da haber verin isteyen olursa diye. 😊
Muallim3 1ogrencianne Momybus tamam İnşallah. Katılmak isteyenler beni etiketlesin, grup kurup dualarımızı edelim İnşallah. 🥰🤲🏻