yorgunannis şu an 30 haftalığım 27 haftalıkken grip olmuştum kadın doğumcuya gitmiştim ıhlamur günde 1 bardak ve parol harici hiçbir şey kullanma demişti. Ben bol dinlenme mandalina portakal limonlu sıcak suyla atlattım bir de tuzlu suyla gargara yapıyordum. Nefesimi açmak için de kaynar suya okaliptüs damlatıp buharında duruyordum çok iyi geliyordu burnumu da açıyordu