ilkiminannesi Opu oldum 1 ekimde 5 gün sonra regl oldum regl bitti hiç ağrım yoktu kalmamıştı ama dünden beri kasıklarım ağrıyor hele az önce böyle ara ara ani iğne batması kramplar oluyor acaba hala mı hassas yoksa yumurtlama fala mı ? Regl döngümün 15. Günü