a05 Kızlar merhaba 19. Haftalarda tek taraflı baskı şeklinde şiddetli sağ kasık ağrısı yaşayan oldu mu benim gibi doktoruma yazdım dönüş alamadım enfeksiyon belirtisi mi acaba yoksa başka bir şey mi?
Zelis_ozdrgn a05 benimde o haftalarda sağ tarafım a baski oluyordu bi sıkıntı olmamıştı canım normaldir ama