Esraysr16 haftalardır aralıksız neredeyse dişim ağrıyor ne yapmam lazım? sizde de oldu mu doktora göründünüz mi ne yaparlar? artık duramıyorum ağrıdan günlerdir parol içiyorum şimdi mecbur ağrıdan.
salihaaras Esraysr16 karanfıl yagını agrıyan dşime damlatıp 30 sn yutmadan beklettıyorum tükürüyorum baya uyusturuyor bıraz acı bır yag sakın yutma doktoruna sanısıp kullanmanı tavsıye ederim
Zelis_ozdrgn Esraysr16 canım doktoruna danış normalde dişçiye filan yönlendirilmiyor hamilelerde diş için bi işlem yapılmıyor dolgu çektirme vs ablam da 30. Haftadan sonra diş ağrısı çekmişti ama doğumdan sonra yaptı bütün işlemleri belki doktorunuzun başka tavsiyesi olabilir doktoruna danış