Seymatrkay evet gecektem öyle yani bu düşünce belkide yüreğimi rahtlatma çözümü bilmiyorum yanlış olabılır diğer insanlara göre ama Rabbım bizi özel kıldığını düşünüyorum yani melek annesi olabılmek hele hakkıyla bu vazifeye erişe bilmek çok zor düşüncelerim yanlış olabılır bir gün evlatlarımıza kavuşacağız bu vakıf belki çok yakın belki çok uzak ama bir gün olucak elhamdülalah inslalah onların istediği bir anne olarak yanlarına gidebiliriz birde bilmiyorum ne kadar doğru ama zeynebım bebek mezarlıgında oraya her gittiğimde o kadar çok arkadaşı var ki kendı gibi sanki o kocaman mezarlıkta orası oyun parkı gibi