Hamiske Da-s Bu crp yi kontrol altına alabilirler belki canım, çünkü düşük bir oranmış, su sızıntın mı var?
7213 Simlifar benim hem CRP yüksek ti hemde İdrar yolu enfeksiyonu vardı İdrar kültürü çok kötü çıkmıştı
Da-s _Nazendeem 15 crp ama lökosit 21. Bine yükseldi o yüzden bebeğin sıvısıda sınırda. Yeni doğan uzmanı ve doktorum yarın sezeryan planladı
Aaaa9698 Da-s bende sizin gibi enfeksiyon kapmışım benımde lokosit değerim yüksekti enfeksiyon tedavisi görünce normale dönmüştü ama sizin baya yüksekmiş
fb9706 Da-s cok gecmis olsun sınır olan 28 haftayi geçmiştiniz cok şükür biraz kuvez süreci olacak sonrasında sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi
Aaaa9698 Da-s kötü haftalarda değilsiniz zor bir süreç ama içinizi ferah tutun moraliniz yüksek tutun bebeğiniz çok iyi olucak
Aaaa9698 Da-s benımde düşmeyince antibiyotiği değiştirdiler sonra düştü yarın kesin mi alıcağı banada 24 saat içinde sezeryan olabilirsin dedi olmadı
Aaaa9698 Da-s sizi emin olun çok iyi anlıyorum o süreçleri daha yeni geçtim ama hala aynı stresler devam ediyor iyi düşünün haftanızda kötü değil
Da-s merhabalar Aaaa9698 merhabalar, bebeğim doğdu yoğun bakım ünitesine alındı ben bugün taburcu olacağım. Birazdan bebek hakkında bilgi alacağız detaylı onu bekliyorum