ben de jiletle alıyorum tahriş olduğu için 3 günde bir alıyorum ama sonuçta yeni yeni çıkmaya başlayan kıl olacak canımın derdindeyken ne ben ne doktorlar kılımı düşünmez bence ya😄 bilmiyorum kıl en son dert edeceğim şey bal kaymak olmasına gerek yok