mgkmom Arkadaşlar daha önce gebelik testi atmıştım ve reglime 4 gün var. Bugün ovulasyon testi yaptım. 2 tane koyu çizgi çıktı bu ne demek oluyor ya
mercimegin_annesiii mgkmom bende 5 gün varken ovulasyon testiyle öğrendim iki çizgide çok koyuydu hamileymişim ☺️ bi test yapın
mgkmom mercimegin_annesiii gebelik testim yine belli belirsiz çıkıyor ama bi koyulaşma yok geçen ki testime göre