Merhabalar ben 5 eylülde evlendim 8 Eylül de regl oldum. 15 Eylül de çıktım. 2 ekim de regli oldum sandım 16 ekime kadar hep leke leke oldum. Tabi hamile olabileceğim aklımdan geçmiyordu düzensiz adet sanıp kadın doğuma gittim. Betahcg 3720 çıktı. Doktor haftasını söylemedi karından ultrason da kese görünüyor 15 gün sonra tekrar gel dedi. Sizce kaç haftaliktir. Lekelenmelerim kesildi şükür ama kasık ağrısı, aşırı halsizlik uyku halim var depresyonda gibi zombi gibi takılıyorum. Öneriniz var mı?