Benim 15 te bir abla geliyor cam falan iyi oluyor çünkü 11. Kattayız onada çok yüzeysel çıkmadan silmesini istiyorum. Onun dışında günlük rutin şeyleri hep yaptım, 36. Haftama kadar işe gittim ve sürekli eve gelince en az 2 çeşit yemek yaptım. Öyle yatan bir gebeliğim olmadı çok şükür ama ilk 3-4 ay dikkat etmekte fayda var 🤲🫶🏻