meff İki üç gündür kahverengi akıntı şimdi de kanama var biraz biraz kasıklarda da ağrı var sebebi ne olabilir
senos15 meff hemen git kanama alanına baksınlar bebekle ilgisi varmı yoksa düşük önleyici iğne ve hap veriyorlar yatman lazım sürekli kanaman geçene kadar canım kırmızı kanama iyi değil
Seher0244 İnşaallah kötü bişey yoktur yenimi oldu araba varsa acile git . Belki yerleşme kanamasıdir ama olsun ihmal etmeyin derimm
nnur20 kuzum hemen acile git bekletme yerleşme kanaması benim bildiğim çok daha erken olur benim mesala oldu ertesi gün 52 betayla öğrendim allah korusun şuan düşük bile yapabilirsin bekleme lütfen git biran önce
meff Kubar geçen öyle bişey oldu gittim hem vajinal ultrason ile baktı hemde dış gebelik demişti o sebeple