gokcenu Kizlar ilk gebeligim sezeryanla oldu ama 3 sene oldu simdi daha bebem yok hamile degilimde olursa eger normal olur mu acaba yasiyan duyan bilen var mi
Boysmom2 Sezeryandan 2 sene sonra normal doğum yapılabilir diye biliyorum ben ve bununla ilgili çok doğum hikayesi okudum ama hamilelik sürecinde vücudu normal doğuma hazırlamak gerek tabi 🌸