aylinoksuz Haftada kontrole gittiğimde doktorum kistimin olduğunu, takip edilmesi gerektiğini söyledi 8+3 iken (ultrasonda 7+5 olarak izlendi) kist keseyle aynı boydaydi ama doktorum hiç bakıp incelemedi ailemde ikiz gebelik var özellikle teyze ve dayilarim çift yumurta ikizleri (ananemin 2 kere çoğul gebeliği olmuş diğer 8 tanesi tek gebelik) etkisinin çok olmadığını biliyorum ama kendi babamda çift yumurta ikizi acaba doktorun kist dediği gebelik kesesi olabilir mi? Ultrason fotoğrafını aşağıya ekledim yardımcı olursanız çok sevinirim. 🤗
Zehrailly aylinoksuz Aslında evet kese gibi duruyor ama rahmin içinde değil rahmin dışında kenarda duruyor inşallah yanılıyorumdur ikizlerdir çok geçmiş olsun.
aylinoksuz Teşekkür ederim rahmin dışında oluşan bir kist olması çok riskli birşey mi acaba bilginiz var mı?