kızlar benim bu ay reglim 4 5 gün erken geldi şansıma regl olmadan önceki gün test yapmıştım eklerim aşağıya sonra ertesi gün regl oldum ayın 14 ünde yani ilk gün yoğundu ikinci günde vardı üçüncü gün sadece klozete şeklinde ped e aşırı gelmedi sonra lekelenme şeklinde ve azaldı bugün de kahverengi sümüksü seklinde oluyor silince ben regl oldum dimi reglin son zamanları da test yaptım onu da ekliyorum bu yardımcı olur musunuz ya.

https://mutluresim.com/images/2025/10/20/XN0wgM.jpeg](https://)