Bana bu konuda en çok kızan doktorum . Ya çok aldım engel olamadım söylesem şaşarsınız ilk 4 ay 10 kilo aldım ama çok zayıf başladım hamileliğe o kadar kilo almışım gibi durmuyor . Keşke olmasaydı ama çok bulantım oldu bunun yanında iştahım çok açıktı sadece hamur yedim 😂😂😂 bebeğe zararı olmasın tek korkum o şekeri çok yememek lazım en zararlı o .