mgs1 Eşim çok Amine koymak istiyor bende Lina da olsun bari dedim sizce Amine Lina uyumlu olmuş mu yada Amine Aden mi Aden Lina mı kafam çok karışık 36. Haftadayız acill yardım yeni önerilere açığım..
Mihrimahinannesi mgs1 amine ismi tek başına çok asil bence yanına isim ekleme. Diğer isimler modern kaçıyor yanında. Aden lina da güzel