juli_naz Bende Lansinoh aldım ve şu anda 37+4 cü haftadayım ama göğüslerimde bir rahatsızlık yok ki .. neden doğum öncesi kullanayım?
panikprenses Hnddmr evet galiba oyle lieracta oyle bana cok iyi gelmisti memnun olan kadar olmayan da vardi