Ovulasyon testi ve Progestan kullandım bu ay bat 24 Ekim son üç gürdür kasık ağrım aşırı uyku halim bacaklarımda hafif ağrı ve koku hassasiyeti hissediyorum sürekli bir sicak basması anlayamadım ne zaman test yapmalıyım bilmiyorum negatif görmekten çok üzülüyor insan 😔