azl benimde ilk gebeligimde 6 7 haftalikken adet sancisi gibi bir ağrı girip kırmızı kan gelmişti bir peçete doldurcak kadar doktora gittim kese bozulmamış bebek iyi dedi bol istirahat stres yok dedi ve progestan igne verdi 400 ml lik onu vurulup 3 ay bitene kdr dinlendim sag salim doğurdum cok şükür lekelenme tarzi degil aktif kansa vakit kaybetme doktora git umarım sağlıklıdır ve sağlıklı gebelik gecirirsin