Lyyda11 eğer normal dogurcaksan 35 de basla tek isen erken baslamani öneririm ben tek başıma yaptım daha hala bitiremedim temizlik bitmiyor ki anam çocuklu olunca camlar duvarlar kaldı onuda bı dogurmadan yapcam ins inlene inlene yaptım kimseye de aman cagiramadim cagircakta kimsem olmadı onların düşünmesi lazım kaynnaam olsun annem olsun yani hamile çocuklu geliyim evi temizliğin hiç demediler bnde demedim kendim yavaş yavaş yaptım ama illaki kalmak isticekler ben ozmnda istemicem ikisininde kaynnamida olsun kendi annemide olsun doğumdan snra