Gizemsrgn benimde mide bulantım aşırı vardı şuanda var ama eskisi kadar değilim 13 haftalık gebeyim. Zofran vermişti o bile tesir etmiyordu. Hatta bebeğim beslenmiyor diye çok üzülmüştüm ama miden bulansada gözün kapalı olsa dahi zorlada olsa ye demişlerdi. Bazı gebeler var doğum anına kadar istifra eden ama korkma doktor tavsiyesi üzerinde mide bulantı hapı kulllanıyorsan inan bebeğe hiç bir zararı olmuyor.