Bussam zonklamaniz ne şiddette benimki doktorun dedigi gibi olmadı kötüleşti eğer şiddetli ve daha çok rahatsız edici bir durum olursa gerekirse farklı bir doktora gidin tedbir amaçlı diyorum korkutmak için demiyorum yanliş anlamayın iyiliginiz icin önceden tedbir diyelim benim kanama oldu ve riski gebelik grubundayim artık sizde de aynısı olcak diye bişey yok tabi ama bana da normal dendi ama şuan kötüyüm yanmada başladi acile gittim ilaç verdiler vs ama kendi doktoruma da gorunmem lazım bebek iyiymiş ama canım çok yanıyor 2 gündür uykusuzum aynı şeyleri yaşamamanız adına eğer zonklamaniz siddetliyse geçmiyorsa çok sık tekrarlıyorsa tedbir sizin elinizde