busu1 benim de ikimci hamileligimde idrar yolu enfeksiyonu cikti. Bi cozelti ve antibiyotik vermisti dr. İnsan tedirgin oluyor ama kullanmakta fayda var. Enfeksiyon yayilirsa sıkıntı oluyormus. O yuzden rahatlikla kullanin. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 🙏🌼