Herkeste farklı oluyor. Brnım karnım ağrıyor ilk doğum sancıö başladığında geçmeyen karın ağrısıydı resmen sonra sıklaştı. Adet sancısı gibi başlıyor şiddetleniyor. Süreci nasıl yönetirsiniz o kadar verim alırsınız. Güzel geçer belden kasıklara doğru vuran bir sancı emin olun anlıyorsunuz doğum olduğunu. Suyum kanamam vs hiç olmadı benim herkeste olmayabilir. İkinci yavrum da da sezeryan istedim 37 haftada hiçbir belirtim olmadan muayene için gittiğim doktorumun ne olur ne olmaz ikinci gebelik alttan muayene edelim bi ona göre tarih vereyim demesi üzerine 5 cm açıklık olduğunu öğrenmiştim. Herkese göre değişiyor kızlar ama emin olun anlıyorsunuz