Merhaba hanımlar bugün tam 40 haftalik olduk yarn hastaneye gidicem devlet hastanesi takipliyim doktorum yatisini yaparız demişti yarn galiba yatisim yapılcak çatıma bakılcak ve bebegimin kilosuna ona gore sezeryan yada norml olucak ama cok fazla korkuyorum ve endişeliyim sezeryanda sonda ve igneden hatta o andan korkuyorum normldede tabiki kesi açılma doğum anından sizleer ne durumdasınız benimle ayni durumda olan varmi 🥲🌸ilk gebeliğim bu arada