nazifeer Ya kizlar sizdede oluyor mu sürekli icim daraliyor aglayasim geliyor aglayinca rahatliyorum ama ortalikta hic bir sey yokken oluyor suan 6 haftaligiz. Sonra kendi kendime guluyorum ama o an gercekten sinir bozucu oluyor sizdede oluyor mu ?
anneoluyorummm103 nazifeer benimde aynı sanki sürekli depresyona girip çıkıyorum doğurunca geçer inşallah. Eşim bıktı artık 😂
Lyltns Ay ben 9 ay boyunca her boka ağladım 😂 doğurdum hâlâ her boka ağlıyorum 😂 tam olarak ne zaman susarim acaba 😂