Tembel bağırsak sendromu yaşıyorum zaten normalde de doktorum bana toz vermişti (magnesie calcinee) bunu kullanıyordum gayet iyiydi ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri kullanamıyorum doktorada soramadım henüz zararı varmı yokmu bilmiyorum benim gibi problemi olan yardımcı olabilirmisiniz?? Ne kullanmalıyım doğal yollarla malesefffff olmuyor…