minikksu ben daha önce polip için olmuştum, çok kısa süren bi işlem, sedasyon veriyorlar yarı uyku hali, korkulacak hiç bişey yok kolayca olup bitiyor, ne ağrım oldu ne başka bişeyim, ordan çıktım gezmeye gittim, sanki bi kaç saat öncesinde operasyona giren ben değilmişim gibi 😄