meinbaby_ meff doktora gitmeniz daha doğru. Benimde lekelenmelerim olduğu için progestan kullanıyorum
urs61 meff Bencede doktorunuza danışmakta fayda var. O haftalarda bana olduğunda kese yanında küçük bir kanama alanımın olduğu söylemişti ve progestan başlamıştı. Sonra bi kaç hafta daha devam edip geçmişti.
samira555 meff doktora gitmelisin korkup endişelenme yine Progestan verecek büyük ihtimal bende öyle olmuştu şuan 22. Haftadayım
eskus meinbaby_ sadece lekeler içinmi kullanıyorsunuz lekeleriniz ne sıklıkta boyutta bendede varda ondan
samira555 meff korkma stres yapma sadece doktora git bian önce Progestan başlatır bak ben 22 oldum bile bende de kahverengi leke oldu pembe oldu hepsinde çok korktum ama geçti hepsi