Kızlar selam 💕
İlk gebeliğimde 29. haftamda başlayan ve 34. haftamda erken doğuma neden olan gebelik zehirlenmesi geçmişim var. Şuanda oğlum sağlıklı çok şükür 3,5 yaşında herhangi bi sağlık sorunuda olmadıı..
Şuanda 2. gebeliğim ve 14+4 haftalık oldum. İçimi korku sardı 😔 Genelde 20. haftalarda yakaladığı için ne yapacağımı şaşırdım. Yakın zamanda zaten büyük bi travma yaşadım belki denk geleniniz olmuştur trafik kazası geçirmiştim. Biraz psikolojik olarak yıkılmış gibiyim.
Şimdi haftam yaklaştıkça da preeklampsi ihtimaliyle yoğruşup duruyorum. Ne yapmam lazım korunmak için. İlk gebeliğinde preeklampsi yaşayıp ikincisi normal seyreden var mı..
Herşeye ağlayıp duruyorum sanırım bunuda düşünerek psikolojimi iyice bozacağım 😣