Tostosunannesiii çok geçmiş olsun, öyle bi illet ki tarif etmeye kelimeler yetmez, geçen sene bu zamanlar hamileydim, bu kadar şiddetli olmasada bende yaşadım, hap ve krem kullandım, biraz hafifletiyordu, kışın ortasında buz aküleriyle oturuyordum yanmasını alsın diye, umarım doğumunuza az kalmıştır biran önce kurtulursunuz bu durumdan, benim doğum yapacağım gün suyum gelmişti, garip bi şekilde suyum geldikten sonra kaşıntım anında kesildi, şok olmuştum mutluluktan ağlayacaktım 🥺