aysegulozak Ya sur uygulamanin premiumu fln yokmu ucretini verelim cikmasin şu reklamlar ya ne birse yazabiliyoruz ne okuyabiliyoruz cok sıkıldim
demirrleydi_ aysegulozak kaç kişiden böyle şikayet geliyor ama bende hiç reklam çıkmıyor neden sizlerde böyle
Serife_ee aysegulozak bende de sürekli reklam çıkıyor az önce cevap veriyordum yine çıktı. Komple çıktım uygulamadan yeniden girdim böyle devam ederse sileceğim
[silindi] Tarayıcıdan girin kızlar , reklam izlenme oranları düşüp az kazanınca belki takarlar şikayetimizi, şu an takan yok. Post sahibine otomatik mesajdan gelir yine birazdan 😂
Gokturkmom_ aysegulozak Canımız Annemiz, ücretsiz kullanılan her uygulamada reklamlar maalesef mevcuttur. Eğer arka arkaya reklam çıkıyorsa bu bir ekran hatası olabilir; fakat 10–15–20 dakikalık aralıklarla çıkıyorsa normal bir izlenim sağlıyorsunuz demektir. Reklam çıktıktan sonra uygulamadan çıkarsanız ya da arka plana atıp geri dönerseniz baştan reklam görebilirsiniz. Çıkan reklamı kapatıp öyle devam ederseniz Forum’a arka arkaya reklam gelmeyecektir. Ayrıca uygulama içindeki reklamları biz seçmiyoruz; otomatik oynatılıyor ve bizler de sizler gibi reklam görüntülüyoruz. İyi Forumlar. 💜
Birhayalimvr aysegulozak evwt ya resmen uygulamadan sogudum telefonumu bile bazen donduruyor telefon kapatiyor kendini cok sinir bozucu