kirmizibasliklikiz98- çok istediğini biliyorum kuzum. Bende senin gibiydim. Kendimi gördüm sende. Bende herşeyden bir umut çıkmasını bekliyordum. Ama şunu unutma sen çıkmasını bekleyince olmuyor. Tam tersi olmadı diyip ümidin kırılınca bir anda çıkıyor. Ben yumurtlamadan 8 gün sonra kan testi verdim. 0.442 çıktı. Bu ay da olmadı dedim. Olsaydı en azından 1-2 çıkardı dedim. Ümidim kesildi moralim bozuldu. Beklenen adet gününden bir gün sonra Mr çekilecem diye beklenen adet günü yani 6 gün sonra gittim kan verdim 55.55 çıktı. Yani diyeceğim o ki çok çok isteyince olmuyor bazen. Adetin 3-4 gün gecikirse kan ver. Ama asla ümitlendirme kendini. rabbim en yakın zamanda hayırlı haberi almanı nasip eder inşallah🥰