altiintop hlyerdgn işte benim erken öğrenmem soeun oldu mesela 73 ile öğrensem korkum olmayacaktı düzenli arttığı için
xyzxyz altiintop herhangi bir sıkıntı yok. Her 48 saatte bir yaptığın uyumlu. Benim anlamadığım niye hergün test verdin?
altiintop xyzxyz canım beta 32 olduğu gün kanama başladı doktor da 2 gün üst üste ver dedi beta 37 olduğu zaman kanamam kesildi 73 oldu ondan ötürü
altiintop hlyerdgn nasıl arttış oldu peki yani ben haftaya perşembe kese görmeyw gideceğim inşallah korkuyorum
xyzxyz altiintop progesteron eksikliği var mı? Hiç kontrol ettirdin mi kandan? Ya da duphaston veya fitil kullanıyormusun şuan?
hlyerdgn altiintop bu arada benimde kanamam vardı iki aylık olana kadar sürdü şuan yok şükür 🙏 şubatta çok kanamadan düşük yaptım kürtaj oldum
yavuzyazel6 altiintop sizinki normal mi emin değilim ama bir süreden sonra çok güzel artmış. İnşallah güzel sağlıklı geçer. Benimde iki gün arayla verdiğimde biri 115 diğeri 236 sizce normal mi ? Son adet tarihime göre beş haftalık oluyor.
neanladinyurdagul @“altiintop”#p38291467düzenli bir yükseliş var ama biraz daha bekleyecksin canım dr muayenede kesin bişey döyşer artk