kuloglu İyi geceler yarın doktor kontrolüm var, kalp atışı için çağırmıştı doktor. Sizler ne zaman duymuştunuz kalp atışını?
azra01 kuloglu ben ilk kontrole hamileligimi öğrendiğimde gitmedim bekledim 7+4 de gittim kalp atışı vardi sizde büyük ihtimal duyarsınız 6 7 haftada duyuluyor
yorgunamaumutlu 6+4 de hamileliğimi öğrendim ve o gün karından bebek görünmedi vajinal baktı doktor hep bebeği hem kalp atışını gördü