Zlm_dmrhn Mervergun 36 haftadan aynı şeyleri yaşıyoruz aşırı terliyorum yanıyorum resmen karnımda taş kesiliyor.oysaki hava buz gibi
meteniinannesi Mervergun Bende 37.haftamdayım. Sizin sertliği ne kadar sürüyor? Benim sertleşmeye başladığında 5 dakikaya yakın eski haline dönmüyor karnım taş gibi kalıyor. Normal mi bilmiyorum
Mzginsezn Mervergun bende aynı şeyleri yaşıyorum doğum belirtisi mi acaba diye düşündüm ama ağrım sancım yok
Cihanella Ben de normalde üşürüm su torbasıyla yaşarım şimdi geceleri uykudan bi uyanıyorum ensem yastık su gibi olmuş oluyor. 39. Haftaya girmek üzereyiz hormonlardan heralde. Şu an çorapsız duruyorum mesela normalde imkansız 🤣