İyi akşamlar bayanlar ben yeni katıldım aranıza benim 3.doğumum olacak nasip olursa 43 yaşındayım benim yaşımda hamile kalan var mı birde ben vajinal doğum yaptım çok zor olmuştu şimdi 28 haftalık hamileyim panik atak hastasıyım anksiyete çok yüksek bu durumda doğumdan aşırı korkuyorum benim 2 doğumum benim tramva oldu sezeryan olanlar memnun mu acaba çok zor oluyor mu ben bu doğumumu sezeryan istiyorum bağlatıcam normal doğum yapıp ameliyata da girmek istemiyorum bana fikir verebilirmisiz kusura bakmayın uzun oldu.