minikaninannikasi bence siz doğum şekline takılmayın bu kadar. Doktorunuza güvenin, güvenmezseniz zaten stres olursunuz acaba diye diye iyice gerilirsiniz. Başka bir doktora gitseniz belki sizi direkt doğuma alcak. Ben bakırköy sadi konuğa, esenler kadın doğuma, medipol megaya kısaca istanbulda hep adları duyulmuş hastanelere gittim. Çift rahimim. Doktorlar bana sen doğuramazsım, 9 ay hastanede kalcaksın, sen niye hamile kaldın, senin ameliyat olmam gerekiyodu, sen bakırköyden başka hiç bir yerde doğuramazsım seni özeller kabul bile etmez diye bir sürü salak salak şey söylediler. İlk başta o kadar çok ağladım ki ama sonra Hiç birine aldırmadım kendi doktoruma devam ettim. İyi ki de öyle yapmışım. Yoksa bakırköyde o pis 5 kişilik ortak tuvaletli hastanelerde kalacaktım. Yatışım bile yapılmıştı.