Alakası yok leke ile ilk hamileliğimde de şimdi de yiyorum A vitamini açısından yüksek o yüzden iyi pişmiş ve az miktarda yemek hiçbir sorun yaratmaz. Haftada bir kaç kere değil ama ayda bir iki yerseniz bir şey olmaz. Bende olmadı şahsen. Leke olayı da hurafe bence yani çatalla yedikten sonra ne olabilir ayrıca içiniz rahat olsun bu kadar kendinizi darlamayın 🌸