veyveyl Kızlar 16 nisan 6 haftalık düşük yaptım kürtajsız. 1 ay korundum hala devam ediyoruz denemeye ama olmadı. ilk bebeğim ilk aydan olunca bu neden olmuyor diye üzülüyorum. doktora gitmeyi düşünüyorum. sizde durumlar nedir?
mlkunal veyveyl merhaba cnm bende 2022 de ilk bebeğimi düşürmüştüm martta kasımda hamile kaldım ama 3 ay sonra denemeye başladık yani hemen tutmayabiliyor
YyyyYasemin veyveyl geçmiş olsun canım ben 7haftalıkken kürtaj oldum ancak doktora korunmayı bırakın dedi bıraktık hemen olur sanıyordum 3 ay bitiyordu 4 e giderken gebelik öğrendim yani oda tam adetimin tamamen düzeldiği zamandı ben gebe kalmadan önce reGenesis max kullandım doktor kontrolünde almıştım ve şuan hala kullanıyorum inşallah tez vakitte hayırlı haberler al canım
Innerglow veyveyl ben temmuzda kaybettim bir regli görmen yeterli demişti doktor hala regli oluyorum deniyoruz ama sonuç alamadık
happymommmfy Rahim belki şuan bebeğe hazır değil kendini hazırlıyor taniki doktora git sen ama stres yapmayı bırakımca emin ol kalırsın çünkü hamile kalabilmişşin demekki sorun yok allah kalbine göre versin canım benim
Berlin Merhaba ben de geçtiğimiz Ocak ayında 6 haftalık düşğk yaptım.Doktorum 1 ay korunmamı söyledi,Nisan ayında 1 aylık hamile olduğumu öğrendim akışına bırak ne kadar ara verilirse rahim o kadar güzel toparlar diye düşünüyorum
veyveyl YyyyYasemin bakalım ben de aslında çok stres yapmıyorum zaten çalışıyorum ama her ay sonu umutlanıyorum ister istemez
bnlc Bende senin tarihlerde düşük yaptım senin gibi oldum cnm 3 ay sonra kaldım şuan çok şükür benimle
YyyyYasemin veyveyl çok haklısınız gerçekten sizi anlıyorum umarım tez vakitte hayırlı haberler alırsınız