Busradoga Akıntım başından beri vardı ama evet nerdeyse 35.haftadan sonra daha çok arttı. Kasıklarım aşırı sızlıyor, sanki adet olcakmışım gibi ve bacaklarıma vuruyor. Belim ve sırtımı zaten anlatmıyorum. 20den sonra ondan hiç kurtulamadım. 37+6 haftalığım. Doktor erken almazsa cuma günü doğumum var inşallah 🙏