YyyyYasemin Gebeskapbumbaga Rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin Allahım kimseyi sınamasın üzülmeyin Rabbim büyüktür❤️
cansuu03 Kızlar ya bendede Pcos var. Ama ovülasyon yaptım 4 Ekim pik gördüm 5 Ekim çatlama gördüm 29 Eylül 5 ekime kadar denedik. Reglim 23 Ekimdi 18 ekimde geldi. Ben anlamadım ya ovülasyonda yaptım uyguladım 😢
HEY03D cansuu03 yumurtlamadan 14 gün sonra gelir adet zaten. Tam zamanında olmuşsunuz. Regl gününüzü yanlış hesaplıyor olabilir misiniz ??
cansuu03 HEY03D peki nasıl hesaplıcam ovülasyon gününü değerlendirdim ama olmadı pik ve çatlamayı değerlendirdim