Bebek ilk doğduğunda vücudunda bir tabaka oluyormuş ve bu bebeğin cildi için çok faydalıymış. Hem o yüzden hem de çoğu doktor göbek bağı düşene kadar yıkamayın sadece isterseniz nemli bezle silin diyor. Sonbaharda olduğumuz için ben yıkamayı düşünmüyorum. Zaten bir yerden sonra hep yapay şeylere maruz kalacakları için kendi doğallıklarıyla olabildiği kadar kalması taraftarıyım