Merhaba. İkinci hamileliğim. Kızımıza bir kardeş olsun dedik ama tek yumurta ikizi haberi aldık. Başta çok korktum ağladım. Şimdi şimdi sindirdim içime. Suan 7+2 deyım. Okuduklarımdan bira korktum. Riskli gebelik diyen var. Siz nasılsınız? Tavsıyeleriniz var mı?