Elvn Gogusten sivi gelmesi sart mi ne zmn glyo gelmeyince sut olmuyo mu 29 haftalgim hic bisi gelmyo acaba sutum mu olmck
Aysegolcuk Elvn bende burda duruyum merak ettim bende az bişey geldi ama göğüslerim büyümedı korkuyorum süt gelmese suan biraz moralma var
BBusraa Elvn 36 haftalığım bende de tık yok 😅 üzülme gelip gelmemesinin sütle alakalı olacağını düşünmüyorum ☺️ İlk gebeliğimde de son ayda çok çok az bir sıvı gelmişti 2 yaşa kadar emzirdim 😂
Deletedmom277 Elvn Herkeste gelmeyebilir gelmeyişi herhangi bir sorun teşkil etmiyor yani gelmediği diye sütünüz olmayacak anlamına gelmez